اخلاص در رسانه های اجتماعی

اخلاص در رسانه های اجتماعی

اخلاص در رسانه های اجتماعی

اخلاص در رسانه های اجتماعی

خیلی از اوقات ممکن است فکر کنیم داریم به خاطر خداوند زندگی میکنیم.
اما بیایید کلاهمان را قاضی کنیم!
تک تک حرفها ، کارها ، شکلک ها و ایموجی هایی که استفاده میکنیم برای خداست؟
یا نه بخشی از آن برای دل خودمان است؟
چقدر از کارهایمان مطلقا برای خداست که اصلا منیتی در آن نیست؟
تبلیغ در فضای مجازی اخلاص و تقوای صددرصدی نیاز دارد.
اینکه مطلقا به جز خدا برای کس دیگری کار نکنیم و در این مسیر برای خدا کار کردن گناه هم نکنیم.

هر جایی که احساس کردیم کارمان شکست خورده است؛ چه در فضای تبلیغی و چه در فضای تجاری،
کلاهمان را قاضی کنیم و ببینیم چقدر از کارمان برای خدا بوده و چقدر از آن برای دل خودمان بوده؟
در شروع کار، در جلسه هایی که تشکیل میشده تهمتی، غیبتی، شوخی نابجایی انجام شده بود؟
همه اینها مواردی است که میتواند یک فضای تبلیغی یا تجاری را به سمت شکست ببرد.
اگر خداوند حتی در بخشی از کار فراموش شد، شیطان از همان بخش نفوذ میکند و کارها را خراب میکند.
برکت را از کار میکشد و اثرگذاری کار را به حداقل ممکن میرساند.
صفر تا صد یک کار چه در فضای واقعی و مجازی باید دو فاکتور اخلاص و تقوا را به صورت مطلق داشته باشد.
تنها در این صورت و وجود اخلاص در رسانه های اجتماعی است که میشود به نتیجه دادن کار امید داشت.

اهمیت تحقیق در استارتاپ

اشتراک گذاری پست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 7 =