اصل اول تبلیغ در رسانه ها
اصل اول تبلیغ در رسانه ها چیست؟
تبلیغ رسانه ای دو رکن دارد،
از تخصص مهم تر اخلاص، اخلاص، اخلاص …
اگر محصول یا خدمتی دارید و بستر فضای مجازی را برای تبلیغات آن انتخاب کرده اید،
برای به ثمر نشستن و نتیجه دادن تبلیغات باید چند نکته را رعایت کنید.
نکته اول اینکه از کیفیت محصول و خدمت خود مطمئن باشید.
مشتری یا مخاطب شما نمیتواند محصول را از نزدیک ببیند بنابراین به تبلیغات و گفته های شما اعتماد میکند.
پاسخ این اعتماد ارائه کیفیت مطلوب است.
نکته دوم این است که بدانیم برای چه قشری تبلیغ میکنیم و مخاطب هدف خود را بشناسیم.
در این صورت در هزینه های ما نیز بسیار صرفه جویی خواهد شد.
نکته سوم اینکه از متدهای به روز تبلیغات استفاده کنیم و درمورد تکنیک های جذب مخاطب تحقیق کنیم.
نکته چهارم و مهمترین نکتهای که هر فردی که در رسانه های تبلیغات انجام میدهد باید آن را رعایت کند شرط اخلاص است.
در فضای مجازی و تبلیغات اینترنتی حتی کوچکترین تناقض و دروغی میتواند پیامد های جبران ناپذیری برای کسب و کار و اعتبار شما داشته باشد.
تمامی نکات بالا بدون رعایت اصل آخر سودی نخواهند داشت.
لطفا اصول تبلیغ در فضای مجازی را جدی بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید