اصول تبلیغ در فضای مجازی

اصول تبلیغ در فضای مجازی

اصول تبلیغ در فضای مجازی

اصول تبلیغ در فضای مجازی مجموعه ای از ۱۳ کلیپ آموزشی است که با مشاهده آن می توانید
به راحتی تبلیغ در فضای مجازی را آغاز کنید. آموزش تبلیغ مجازی برای کسانی که قصد ورود به این بستر تبلیغی را دارند بسیار راه گشاست.

خیلی از اوقات وقتی که ما میخواهیم در فضای مجازی تبلیغ کنیم راه های کلیشه ای و غیر اصولی را انتخاب می کنیم
که آن راه ها نه تنها محتوای ما را در فضای مجازی منتشر نمی کند
بلکه اتفاقا مخاطب ما را از این فضا دور می کند.

عموم آدم ها اینطور فکر می کنند که با بروز و ظهور شبکه های اجتماعی ارزش سایت و وبلاگ از بین رفته است.
در صورتی که این یک باور کاملا غلط است.

در بحث تبلیغات در فضای مجازی همچنان وبسایت یا وبلاگ با اختلاف بسیاری از شبکه های اجتماعی مهمتر است.
دلیلش این است که وبلاگ ها و وبسایت ها قابلیت دسته بندی دارند.

ارزش فعالیت در فضای مجازی

خیلی ها ممکن است با خودشان فکر کنند که کار کردن در فضای مجازی چه ارزشی دارد؟
آیا بهتر نیست زمان مان را روی فضای حقیقی و جوانان و اقشار مختلف بگذاریم؟

امروزه ما سرویس بلاگ های متفاوتی داریم.
سرویس هایی که جزو سرویس های قدیمی وبلاگ محسوب می شوند
و امکانات اولیه خوبی دارند و در عین حال یوزرها و وبلاگ های زیادی را پشتیبانی می کنند.

در بحث تبلیغ مجازی یا تبلیغ در فضای مجازی ممکن است شما از همان اول علاقه مند باشید که سایت داشته باشید.
می خواهید از مرحله وبلاگ عبور کنید چون معتقدید اگر وبلاگ داشته باشید از یک سایتی سرویس می گیرید
و عملا می شوید زیر مجموعه ی آن سایت.

اگر می خواهید یک مبلّغ خوب در فضای مجازی باشید باید تولید محتوا را یاد بگیرید.
چرا خیلی از وبلاگ ها و وبسایت های مذهبی، علمی، دینی و حتی کاربردی موفق نبودند و شکست خوردند؟

فعالسازی حساب کاربری سایت و وبلاگ در شبکه های اجتماعی
و در شبکه های پیام رسان یکی از ارکان موفقیت و اثرگذاری بیشتر خواهد بود.

خیلی ها این سوال برایشان پیش آمده که وقتی می خواهیم در فضای مجازی
در بحث پاسخگویی های مختلف و ایجاد محتوا در وبلاگ، وبسایت و یا شبکه های اجتماعی
از چه ادبیاتی استفاده کنیم؟

تبلیغ در فضای مجازی با خلاقیت و نوآوری

حتی اگر می خواهید به بحث های روایی، بحث های اعتقادی، فقهی بپردازید
نباید خلاقیت و نوآوری را فراموش کنید.
اگر می بینید نمی توانید هیچ اتفاق جدید را ایجاد کنید باید اول این موضوع را اصلاح کنید.

امروزه فست فودها یک حجم قابل توجهی از زندگی آدم ها را به خودشان اختصاص دادند
و تا حدی جای غذاهای غذاهای سنتی را گرفتند. چرا؟

در بحث انتشار محتوا در فضای مجازی چه محتوای تبلیغی و چه محتوای تجاری و هر محتوای دیگری
از عکس ها و کلیپ های مختلف استفاده کنید.
استفاده از عکس و کلیپ ها به شدت محتوا را برای مخاطب جذاب می کند.

در بحث تبلیغ در فضای مجازی از آپارات غافل نشوید.
آپارات یک پتانسیل رایگان بسیار زیاد در بحث انتشار و گسترش محتوای شماست.
روزانه بیش از ده و نیم میلیون ویدئو در آپارات دیده می شود.

اگه به دنبال چند کلیپ پر محتوا، کابردی، جالب و زیبا در این موضوع هستید لطفا با آرامش کامل و به راحتی تمامی ویدئو کلیپ هایاصول تبلیغ را ببینید.
برای مشاهده، کلیپ های زیر را پلی کنید و لذت ببرید.

 

اصول تبلیغ در فضای مجازی ۱

روش های کلیشه ای
 

 
تبلیغ در فضای مجازی ۲ / ارزش سایت و وبلاگ
 

 
تبلیغ در فضای مجازی ۳ / علت ارزش سایت و وبلاگ
 

 
تبلیغ در فضای مجازی ۴ / ارزش فعالیت در فضای مجازی
 

 
تبلیغ در فضای مجازی ۵ / سرویس بلاگ
 

 
تبلیغ در فضای مجازی ۶ / از وبسایت شروع کنیم؟
 

 
تبلیغ در فضای مجازی ۷ / تولید محتوا
 

 
تبلیغ در فضای مجازی ۸ / شبکه های اجتماعی و پیامرسان
 

 
تبلیغ در فضای مجازی ۹ / از چه ادبیاتی استفاده کنیم؟
 

 
تبلیغ در فضای مجازی ۱۰ / خلاقیت و نوآوری
 

 
تبلیغ در فضای مجازی ۱۱ / چرا فست فود؟
 

 
تبلیغ در فضای مجازی ۱۲ / استفاده از عکس و کلیپ
 

 
تبلیغ در فضای مجازی ۱۳ / از آپارات غافل نشوید
 

 
نظرات و تجربیات خود را در مورد مطالب این صفحه با دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.