اصول خرید اینترنتی

اصول خرید اینترنتی

اصول خرید اینترنتی

اصول خرید اینترنتی

 

جشنواره ها و تخفیف ها و اتقاقات به ظاهر جذاب فضای مجازی گاهی ما را میبرد به سمت مصرف گرایی.
هر چه بیشتر و بیشتر مصرف کنیم حس بهتری داریم.
مثلا محصولی که در بازار معمولی با ۵۰ هزار تومان میتوان آن را خرید،
توسط یک سایت اینترنتی معروف با قیمت نود هزار تومان و بعد با تخفیف به قیمت ۶۰ هزار تومان ارائه میشود و بسیاری از افراد ترغیب به خرید آن میشوند.
گاهی بدون اینکه واقعا به آن نیاز داشته باشند و صرفا به دلیل اینکه تخفیف خوبی بر روی آن میگیرند.
غافل از اینکه در این خرید حتی بیشتر از قیمت معمول آن پرداخت شده است.
و این اتقاق به این دلیل می افتد که یک جستجوی ساده در اینترنت انجام ندادیم.
خیلی مهم است که قبل از هر خریدی از خودمان بپرسیم آیا این کالا یا خدمت واقعا نیاز ما هست یا نه.
و اگر هست از چه جایی میتوان آن را به قیمت مناسب و واقعی آن تهیه کرد.
رعایت این اصول خرید اینترنتی باعث اقدامات افتصادی حساب شده میشود.
و به جشنواره ها و تخفیف ها و برنامه های مجازی اجازه نمیدهند که ما را به سمت خرید بدون نیاز سوق دهند.

رسانه ها برای افسردگی خوبند یا بد؟

جنجال های لحظه ای و لحظه های فراموشی!

اشتراک گذاری پست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =