اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی

اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی

اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی

اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی و رسانه به شما کمک می کند تا با اصول تولید محتوا و اصول تبلیغ در فضای مجازی بیشتر آشنا شوید و حضور موثر تری در این فضا داشته باشید.

اولین اصل در نویسندگی برای فضای مجازی پرهیز از اطاله کلام است.
کوتاه بنویسید و مختصر مخاطب مطلب ساندویچی را بیشتر از برنج و خورشتی دوست دارد.

دومین اصل برای نویسندگی موفق در فضای مجازی پرهیز از کلمات نامانوس است.
همه فهم بنویسید. طوری بنویسید که همه اقشار مخاطب هدف شما دقیقاً بفهمند که شما چه منظوری داشتید.

سومین اصل نویسندگی موفق عدم وجود غلط املایی است.
قلت املاعی اعتبار محتوای شما را از بین می‌برد هر چقدر هم که محتوای شما عالی و درجه یک باشد ارزش علمی آن دچار مشکل می شود.

چهارمین اصل استفاده از برچسب های خوب می باشد.
خیلی از مخاطبین با برچسب ها به محتوای شما می‌رسند.
انتخاب دقیق برچسب یعنی ۵ دقیقه زمان و سه برابر راندمان بیشتر مطلب شما.

پنجمین اصل از اصول نویسندگی استفاده از عناوین جذاب است.
اولین چیزی که مخاطب از محتوای شما می‌خواند عنوان است.
بدون دروغ و زرد نویسی با کلمات بازی کنید و مخاطب را جذب محتوا کند.

اگه به دنبال یک اینفوگرافیک پر محتوا، کابردی، جالب و زیبا در این موضوع هستید
لطفا با آرامش کامل به تصویر زیر نگاه کنید.

اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی
اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی

شما هم می توانید در ارتقای سطح سواد رسانه ای جامعه سهیم باشید.

نظرات و تجربیات خود را در مورد مطالب این صفحه با دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *