ایده های استارتاپی هنوز تمام نشده

ایده های استارتاپی هنوز تمام نشده

ایده های استارتاپی هنوز تمام نشده

ایده های استارتاپی هنوز تمام نشده

خیلی از اوقات در فضای استارتاپ و دنیای استارتاپ ها فکر میکنیم که ایده ها تمام شدند و همه ایده ها استفاده شده اند.
اما اینطور نیست. مدام اتفاق های جدید رخ میدهند و رویه های جدیدی آغاز میشوند و یک ساختاری که آدمها نیاز به سرویس های جدید دارند.
ده سال پیش چه کسی فکر میکرد روزی فروش بنزین به صورت آنلاین شود؟ یعنی شما در تلفن همراه خود درخواست بنزین ثبت کنید و چند دقیقه بعد به شما برسانند.
اما چنین اتفاقی افتاد. و خیلی اتفاقات ساده و برطرف کننده نیاز که الان در جامعه ما به مرحله عمل رسیده اند.
و خیلی ها دارند از آن استفاده میکنند. سرویس های جذاب و بی دردسر و ساده و کم هزینه.
و مدام نیاز های جدید در حال ظهور هستند.

 

رمز موفقیت استارتاپ این است که نیاز های جدید را بشناسد و برای آن ها راهکار ارائه کند.
اگر چنین اتفاقی افتاد شما پیروز خواهید شد. در غیر اینصورت شکست خواهید خورد.
همیشه فکر میکنیم که یک فروشگاه اینترنتی داشته باشیم مثل دیجیکالا. یا یک سرویس داشته باشیم مانند اسنپ.
یا یک پیام رسان مثل ایتا داشته باشیم.
ولی چرا همش “مثل” ؟ چرا خودمان فکر نمیکنیم؟ چرا خودمان چیز جدیدی خلق نمیکنیم؟
یک دنیا ایده های جدید که با پیاده سازی آنها میتوانیم واقعا خیری به دیگران برسانیم.

اشتراک گذاری پست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =