اصل اول تبلیع در رسانه ها

اصل اول تبلیع در رسانه ها

اصل اول تبلیع در رسانه ها

اصل اول تبلیع در رسانه ها

تبلیغ رسانه ای دو رکن دارد،
از تخصص مهم تر اخلاص، اخلاص، اخلاص …

اصل اول تبلیع در رسانه ها

اصل اول تبلیع در رسانه ها

 

اگر محصول یا خدمتی دارید و بستر فضای مجازی را برای تبلیغات آن انتخاب کرده اید،
برای به ثمر نشستن و نتیجه دادن تبلیغات باید چند نکته را رعایت کنید.

نکته اول اینکه از کیفیت محصول و خدمت خود مطمئن باشید.
مشتری یا مخاطب شما نمیتواند محصول را از نزدیک ببیند بنابراین به تبلیغات و گفته های شما اعتماد میکند.
پاسخ این اعتماد ارائه کیفیت مطلوب است.

نکته دوم این است که بدانیم برای چه قشری تبلیغ میکنیم و مخاطب هدف خود را بشناسیم.
در این صورت در هزینه های ما نیز بسیار صرفه جویی خواهد شد.

نکته سوم اینکه از متدهای به روز تبلیغات استفاده کنیم و درمورد تکنیک های جذب مخاطب تحقیق کنیم.

نکته چهارم و مهمترین نکته‌ای که هر فردی که در رسانه های تبلیغات انجام میدهد باید آن را رعایت کند شرط اخلاص است.
در فضای مجازی و تبلیغات اینترنتی حتی کوچکترین تناقض و دروغی میتواند پیامد های جبران ناپذیری برای کسب و کار و اعتبار شما داشته باشد.
تمامی نکات بالا بدون رعایت اصل آخر سودی نخواهند داشت.

 

 

مناجات با زبان خودمانی با خدا

اشتراک گذاری پست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 2 =