تبلیغ موثر در فضای مجازی

تبلیغ موثر در فضای مجازی

ویدئو، عکس نوشته و پادکست های تبلیغ موثر در فضای مجازی
اخلاص در فضای مجازی

اخلاص در رسانه های اجتماعی

اخلاص در رسانه های اجتماعی لازمه موفقیت در فعالیت های مجازی اعم از تجارت های اینترنتی و تبلیغ در فضای مجازی است و اخلاص در فضای مجازی باید صد در صدی باشد. خیلی از اوقات ممکن است فکر کنیم داریم به خاطر خداوند زندگی میکنیم. اما بیایید کلاهمان را قاضی کنیم! تک تک حرفها ، کارها ، شکلک ها و ایموجی هایی که استفاده میکنیم برای خداست؟ یا نه بخشی از آن برای دل خودمان است؟ چقدر از کارهایمان مطلقا برای خداست که اصلا منیتی در آن نیست؟     تبلیغ در فضای مجازی اخلاص و تقوای صددرصدی نیاز دارد. تربیت رسانه ای باید به گونه ای باشد...

تبلیغات موثر

تبلیغات موثر

تبلیغات موثر در فضای مجازی فقط با تولید یک متن چند کلمه ای حاصل نمی شود. شما باید محتوای مورد نظر خود را تبدیل به چند رسانه ای کنید. دنیای امروز دنیای تبلیغات است به این معنا که شما یک محتوای خوب دارید که می خواهید آن را عرضه کنید و حالا حسب تفکرتان می توانید این محتوا را به شکل کاملا سنتی به یک تراکت کاغذی تبدیل کنید و داخل منازل مختلف منتشر کنید و مردم مطالعه کنند و با شما و کسب و کار و پیام رسانه ای شما آشنا شوند و برای استفاده از خدمات شما اقدام کنند. تبلیغات موثر برای انجام...

آینده سایت و وبلاگ چگونه خواهد بود؟!

آینده سایت و وبلاگ چگونه خواهد بود؟!

آینده سایت و وبلاگ چگونه خواهد بود؟! شاید این سوال برای شما هم باشد که آیا واقعا سایت و وبلاگ آینده ای دارد؟! یا دوران سایت و وبلاگ تمام شده است. الان، با این حجم وجود و حضور شبکه های اجتماعی و افراد مختلفی که در آنها حضور دارند، آیا دیگر جایی برای شبکه های اجتماعی باقی می ماند؟! اما جواب اجمالی یک کلمه است: بله! آینده سایت و وبلاگ چگونه خواهد بود؟!   به دلایل این پاسخ در ادامه خواهیم پرداخت: جستجوگر ها: مهم ترین دلیل آسان است، شبکه های اجتماعی در فضای مجازی مثل اینستاگرام و شبکه های پیام رسان مثل ایتا و تلگرام اساسا جایگاهی...

انتخاب تصویر و عنوان مناسب محتوا

انتخاب تصویر و عنوان مناسب محتوا

انتخاب تصویر و عنوان مناسب محتوا به نوعی برای مخاطبین شما جدابیت ایجاد می کند عنوان مناسب در کنار تصویر مناسب است که مخاطبین را تحریک می کند برای مطلب شما زمان بگذارند یا نگذارند. عنوان مطلب و عکس شما در فضای مجازی اتفاق بسیار مهمی است. اگر شما بتوانید محتوایی را منتشر کنید که از عنوان و تصویر به روز و خوبی برخوردار باشد توجه مخاطب را در وهله اول جلب کرده اید و همان جلب توجه مخاطب به این مطلب است که ارزش پیدا می کند و باعث می شود که مخاطب مخاطب برای مطالعه و یا استفاده از این مطلب زمان...

انتشار محتوای مفید مجازی

انتشار محتوای مفید مجازی

انتشار محتوای مفید مجازی ساختن حساب کاربری توی توییتر کاری نداره، ولی حرف خوب زدن خیلی کار میبره!   انتشار محتوای مفید مجازی   این روز ها همه تقریبا در انواع شبکه های اجتماعی و پیام رسان حساب کاربری دارند. با معرفی شبکه های جدید هم همه مشتاقانه و به سرعت حساب جدیدی میسازند. اما مسئله فقط حساب داشتن و فعالیت نیست بلکه فعالیت درست و تولید محتوای مناسب نیز است. حرف خوب زدن به همین راحتی نیست! دانش میخواهد و مطالعه بسیار. نتیجه انتشار مطالب بدون داشتن آگاهی و اطلاعات کافی، میشود بسیاری از صفحات و حساب هایی که امروز میبینیم و شده اند به محل نشر شایعات و...

انتخاب محیط تبلیغ

انتخاب محیط تبلیغ

انتخاب محیط تبلیغ درست و مطابق با توانمندی های ما می تواند ما را در تبلیغ در فضای مجازی موفق و پیروز کند. استفاده از فضای مجازی برای تاثیرگذاری در فضای مجازی نیازمند برنامه ریزی دقیق است. محیط های مناسب تبلیغات در فضای مجازی بسیار مهم هستند. اینکه ما دقیقا متوجه باشیم روی چه قسمتی از این فضا سرمایه گذاری کنیم؟ چه اتفاقی را رقم بزنیم؟ دنبال چی می گردیم؟ یک وقتی هست شما می گویید من میخوام تفکرات عمومی جامعه را نسبت به یک اتفاق مدیریت کنم و همچنین اطلاعات آدم ها را افزایش بدهم. در اینجا باید بستر ویکی ها را برای تبلیغ...

حضور موثر در فضای مجازی

حضور موثر در فضای مجازی

حضور موثر در فضای مجازی وقتی کنار ساحل قدم میزنید، موج ها تک به تک و شانه به شانه، پیش روی هم فریاد می زنند و صدایشان انسان را به وجد می آورد، یکی پس از دیگری بالا می آیند و دوباره فروکش می کنند، هر کجای ساحل که قدم بگذارید ماجرا همین است ... ازدحام موج ها، شور می آفریند و شوق و صدای شلوغی هایش ذهن انسان را تسخیر می کند، انگار همه افکار انسان اختصاص پیدا می کند به همان موج ها و دیگر اثری از انسانی که تا چند دقیقه پیش درگیر افکار و اتفاقات تلخ و شیرین بود،...

رصد و تحلیل دقیق فضای رسانه ای دشمن

رصد و تحلیل دقیق فضای رسانه ای دشمن

رصد و تحلیل دقیق فضای رسانه ای دشمن اولین قدم برای شناخت دشمن است. رصد دشمن برای انتخاب استراتژی مناسب در تقابلات رسانه ای کمک فراونی می کند. با توجه به تغییر میدان از جنگ سخت به جنگ نرم و نقش رسانه در جنگ نرم رصد دشمن در فضای مجازی اهمیت بالایی پیدا می کند. کسی پیروز میدان است که بیشترین دیتا را به بهترین شکل تحلیل کند و با برنامه ریزی دقیق بهترین استراتژی را انتخاب کند. رصد و تحلیل دقیق فضای رسانه ای دشمن رصد و تحلیل دقیق فضای رسانه ای دشمن، اولین قدم شروع فعالیت موثر رسانه ایست. این که ما...

جنگ نرم چیست؟

جنگ نرم چیست؟

جنگ نرم چیست؟ امروزه به اقدامات روانی و تبلیغاتی که در مورد هدف خاصی صورت می گیرد جنگ نرم گفته می شود و برخلاف جنگ سخت در آن است تسلیحات نظامی اصلاً استفاده نمی‌شود بلکه سلاح‌های مورد استفاده در جنگ نرم سلاح های تبلیغاتی است. در جنگ نرم دشمن تمام سعی خود را می‌کند تا بتواند بر اعتقادات احساسات و تفکرات سیاست و فرهنگ طرف مقابل تاثیر گذار باشد. تایخچه جنگ نرم اکثر جنگهایی که تا سال ۱۹۴۵ میلادی رخ می داد جنگ های سخت بودند اما پس از آن با توجه به تشکیل بلوک شرق و غرب رقابت میان آمریکا و شوروی سابق با جنگ...

کار تبلیغی اصولی و دقیق در فضای مجازی

کار تبلیغی اصولی و دقیق در فضای مجازی

کار تبلیغی اصولی و دقیق در فضای مجازی ضامن تبلیغ موفق در این راستا است. شما باید اصول تبلیغ در فضای مجازی را بدانید و به آن عمل کنید تا تبلیغ مجازی موفق داشته باشید. در فضای مجازی اتفاقات باید اصولی و درست کنار هم چیده شوند. به خصوص زمانی که شما بخواهید کار تبلیغی یا یک کار اصولی محتوایی انجام دهید. به این معنا که اگر فقط به یک اکانت شبکه اجتماعی بسنده کردید اگر آن سایت و کمپانی خیلی راحت مثل اینستاگرام و فیسبوک می تواند حساب کاربری شما را حذف کند. کار تبلیغی اصولی و دقیق در فضای مجازی اعتماد بیش از...

تبلیغ موثر

تبلیغ موثر در کنار کیفیت

تبلیغ موثر تا رسیدن به مقصد ، توقف ممنوع! چه کار چه تبلیغ! امروز در هر کاری تبلیغات حرف اول را میزند. اهمیت تبلیغات درست و موثر اگر بیشتر از انجام خود کار نباشد کمتر نیست. البته که تبلیغات خوب باید پشتوانه قدرتمندی نیز داشته باشد. یک تبلیغ جذاب برای یک خدمت یا کالای بی کیفیت به زودی شکست خواهد خورد. در گذشته برای معرفی کسب و کار و محصولات از تبلیغات محیطی در سطح شهر استفاده میشد. از پخش تراکت تا بیلبوردهای تبلیغاتی و ...   تبلیغ موثر   امروز هم شاهد این نوع تبلیغات هستیم، اما با وجود بستر قوی و قدرتمندی از همچون شبکه های اجتماعی با ده...

موج های مجازی

موج های مجازی

موج های مجازی جریان هایی را راه می اندازند که قدرت تفکر در رسانه ها را از افراد می گیرند و انسان ها را دچار اشتباه و قضاوت زود هنگام در فضای مجازی میکنند. واقعیت فضای مجازی این است که این فضا یک موج است. یک موج بزرگ که شامل موج ها کوچکتر است. مانند دریا. موجی بزرگ که پشت ماجراست و موج های کوچکی در جلوی آن حرکت میگیرند. نباید درگیر این موج های رسانه ای شد. این موج های فضای مجازی قدرت تحلیل و استدلار را از ما میگیرند. قدرت فکر کردن را از انسان میگیرند. قدرت اینکه به پیرامون خود نگاه کنیم...