کلید طلایی شناخت مسیر

تسلط بر فضای مجازی

کلید طلایی شناخت مسیر

تسلط بر فضای مجازی

فضای مجازی چند سال پیش با الان بسیار متفاوت است،
چند سال قبل زمانی که صرفا فضای وبلاگنویسی مرسوم بود،
هرکس تریبونی داشت برای بیان حرف هایش و همین!
بعدتر کامنت ها یا دیدگاه ها رواج پیدا کردند و فضا تاحدی مشارکتی شد.
کاربران طعم تعامل را چشیدند و با ظهور شبکه هایی مثل فرندفید، فیسبوک و توییتر، فضا بسیار فرق کرد …

آن زمان ها اصل اتفاق، انتشار محتوا بود ولی با رواج شبکه های اجتماعی،
اهمیت انتشار محتوا و تعامل در این شبکه ها همسطح شدند.
کم کم یوتیوب و شبکه های پیام رسان هم رسیدند و اینجا بود که تعاملات خیلی بیشتر شدند
و در نهایت آرام آرام همه اتفاقات رفتند به سمت سادگی و سهولت، چه انتشار محتوا چه مطالعه محتوا و نوع تعاملات …

به علاوه در زندگی واقعی افراد نیز، اتفاقات رفته رفته تبدیل شدند به آماده بودن و آماده خوردن و آماده پوشیدن و خلاصه آماده مصرف کردن!
سرویس غذا آنلاین شد، سوپرمارکت آنلاین شد، حتی خشکشویی و اتوشویی لباس ها هم آنلاین شدند.

تسلط بر فضای مجازی

 

تغییر سبک زندگی

این تلفیق زندگی واقعی و مجازی به صورت مکمل انسان ها را به سمت کمترین زحمت و بیشتر سرعت بردند
و یکی از نتایج آن این می تواند باشد که بسیاری از مردم اساسا حوصله خیلی از کارها را ندارند و ترجیح بر آن می دهند تا کارها ساده تر رقم بخورد.
حتی وقتی میخواهند خریدی در سایت انجام دهند، ترجیحشان این است که این خرید با زمان کمتر و با سهولت بیشتری انجام شود.

ساده سازی اتفاقات در بحث تبلیغ در فضای مجازی به این صورت که اولا محتوا ساده و بدون هرگونه پیچیدگی کلمات بوده
و ثانیا همین محتوای ساده به صورت بسیار کوتاه ارائه گردد،
اما رمز ارائه این محتوا به کاربر چگونگی ساختار آن است.

آدم ها شاید دیگر حوصله خواندن نداشته باشند یا حتی زمانش را، اما قطعا دیدن و شنیدن را دوست دارند،
پس اگر شما اراده کردید که محتوایی قابل دیده شدن و اثرگذار عرضه کنید،
حتما به فکر یک محتوای ساده و کوتاه ویدئویی باشید، تولید و ارائه ویدئو یکی از اولیت ها در بحث تبلیغ در فضای مجازیست.

ویدئو ها همه جا به سادگی دیده می شوند و همه جا خوانده می شود!
و فقط کافیست محتوای آن کوتاه و در عین حال جذاب باشد، اثر آن به مراتب بسیار بیشتر از دیگر ساختارها خواهد بود.
ویدئو با لحاظ درگیر کردن چشم و گوش، دو حس اصلی ما را به خود اختصاص داده و عملا فرایند اثرگذاری را برای ما ساده تر، دقیق تر و بهتر می کنند.

 

آرایش ۷ قلم؟ آخرش چی؟!

اشتراک گذاری پست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − نه =