تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف گرایی در نسل جدید بسیار بیشتر از قبل به چشم می خورد. مدیریت مصرف رسانه ای خود را به سمت تولید محور بودن جهت دهی کنید.

ابزارهای امروز ما را به سمت مصرف کردن بردند.
نه الزاما مصرفی که در اینستاگرام می بینیم،
نه مصرفی که کانال های اجتماعی دارند ما را به سمت خود می برند فلان غذا، فلان لباس، آشپزی.

نه الزاما اینها.
بلکه مصرف در مقابل تولید و ما باید بتوانیم یک محتوای دیجیتال با کیفیت بالا را تولید کنیم.
ای محتوای دیجیتال می تواند یک اپلیکیشن باشدو یا یک ویدئو با کیفیت و خوب.
با تغییر ذائقه رسانه ای فرزندان ما را درگیر مصرف گرایی کرده اند.

تغییر ذائقه به سمت مصرف

خیلی از اوقات برای والدین علامت سوال است که به چه شکل این فضا را می توانند برای فرزندشان جذاب کنند
و فرزندشان را به این سمت بیاورند.
در صورتی که این قصه خیلی ساده است.
فقط کافی است که اراده کنید و برای فرزندتان بدور از فضای خشونت و توهین
او را به سمت کارهای تولید محور تشویق کنید و این روند را به آرامی و با اموزش دیدن انجام دهید.

اگه به دنبال یک صوت پر محتوا، کابردی، جالب و زیبا در این موضوع هستید لطفا با آرامش کامل و به راحتی صوت زیر را بشنوید.
برای شنیدن، صوت زیر را پلی کنید و لذت ببرید.


 


 

نظرات و تجربیات خود را در مورد مطالب این صفحه با دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.