حقیقت جستجوگرها و اما گوگل!

حقیقت جستجوگرها

حقیقت جستجوگرها و اما گوگل!

حقیقت جستجوگرها
اخیرا ترامپ مدعی شده است که گوگل در حدود ۱۶ میلیون رای به نفع خانم کلینتون نامزد ریاست جمهوری آمریکا جمع کرده است.
فارغ از اینکه این ماجرا صحت داشته باشد یا خیر؛
و فارغ از این که این ماجرا یک خبر است و خبرهای دیگری می آیند و این خبر را پوشش میدهند.
این اتفاق یک اتفاق قابل تامل است و باید به آن توجه کنیم.
این حرف ترامپ یعنی چنین موضوعی امکان وقوع دارد.
اگر نسبت به این قصه بی توجه رفتار کنیم خودمان را گول زده ایم.
وقتی که در گوگل چیزی را جستجو میکنید اولین و اصلی ترین دلیل برای این جستجو اعتمادی است که به گوگل دارید.
این اعتماد میتواند نقش موثری در تفکر شما داشته باشد و راه های بسیار زیادی دارد.

 

 

 

و ساده ترین راه آن هم این است که وقتی برای مثال شما برای نامزد با صلاحیت یا مواردی مشابه این جستجو میکنید،
نتایج کدام کاندید نمایش داده شود.
شما بیشتر با کدام کاندید آشنا شوید و بیشتر نکات و برنامه های کدام نامزد را بشنوید.
این میتواند در تصمیم گیری شما تاثیر مستقیم داشته باشد.
این اتفاقی نیست که بشود به سادگی از آن عبور کنیم. بلکه یک موضوع جدی برای جستجوگرها داخلی میتواند باشد.
حقیقت جستجوگرها این است که موتورهای جستجو در عین حال که محتوای سایت ها را به شما نمایش میدهند
میتواند در سیر تفکر شما نیز تاثیر داشته باشند و حتی انتخاب کنند که شما چه محتوایی را ببینید.
و در نهایت همه این ها بر روی تصمیم نهایی شما تاثیر گذار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.