رصد و تحلیل فضای رسانه ای

رصد و تحلیل فضای رسانه ای

رصد و تحلیل فضای رسانه ای

رصد و تحلیل فضای رسانه ای

رصد و تحلیل فضای مجازی

رصد و تحلیل فضای رسانه ای

 

فعالیت موثر در رسانه ها بدون داشتن اطلاعات و داده ها ارزشمند از دشمن کاربردی نخواهد بود.
فعالیتی که مبتنی بر داده های مستدل و منابع معتبر نباشد به ثمر نخواهد نشست،
و دیر یا زود به باد فراموشی سپرده خواهد شد.

بررسی و تحلیل فعالیت های طرف مقابل بخش عمده فعالیت مفید و تاثیرگذار را شکل میدهد.
شاید اگر بخواهیم به صورت درصد بیان کنیم،
۷۰ درصد از فعالیت باید تحلیل و بررسی دقیق قدم های دشمن باشد و ۳۰ درصد سهم فعالیت شما.

اولین گام در این فضا آشنایی با ساختار رسانه های مختلف و نحوه به کار گیری آنها در راستای اهداف خود است.
فراگیری اصول تبلیغ تاثیر گذار در شبکه های اجتماعی و بستر های اینترنتی مختلف،
و چگونگی گسترش یک رویداد و یا خبر به طور وسیع و یا به معنای دیگر ایجاد یک موج رسانه ای است.

و همچنین تشخیص موج های رسانه ای و رصد و تحلیل آن ها و تصمیم گیری درست و صحیح در باره آنها و عمل به موقع.
تمامی این موارد فاکتور هایی هستند که پیش نیاز های یک فعالیت هدفمند و پر قدرت را تشکیل میدهند.
تاثیرگذاری در فضای رسانه کار بسیار سختی است و نیازمند تلاش بسیار است.

اشتراک گذاری پست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =