صداقت در فضای مجازی

صداقت در فضای مجازی

صداقت در فضای مجازی

صداقت در فضای مجازی

شرط اول موفقیت در کسب وکار مجازی صداقت است!
عین دنیای حقیقی 🙂

صداقت در فضای مجازی

صداقت در فضای مجازی

 

تجربه خرید اینترنتی و استفاده از بستر تجارت آنلاین میتواند بسیار دلچسب باشد.
چشیدن طعم شیرین سهولت و راحتی خرید در کمترین زمان که اصلی ترین هدف به وجود آمدن فروشگاه های آنلاین است.
اما گاهی بعضی ها با فریب و دروغ این شیرینی را تلخ میکنند.
ساختار فضای مجازی به نحوی است که به راحتی میتوان در آن اغراق کرد و محصولات را خیلی بیشتر از ارزش واقعی شان به مشتریان نشان داد.
کیفیتی که در عکس هایی که با دوربین های حرفه ای گرفته میشود میتواند گول زننده باشد.
پنهان کردن ایرادات محصول و تعریف ها و تمجید های غیرواقعی نمیتوانند توسط مخاطب تشخیص داده شوند.
و این کار احجاف در حق اوست.

برخی فکر میکنند با چنین ترفندهایی زرنگی کرده اند و سود بیشتری عایدشان شده.
شاید در کوتاه مدت چنین باشد و سود ببرند اما قطعا در بلند مدت به سختی شکست خواهند خورد.
تجارت در فضای آنلاین تنها و تنها بر پایه اعتماد است. و وقتی شخصی اعتماد مخاطبانش را از دست بدهد عملا چیزی برایش باقی نمیماند.
عرضه مخصول یا خدمت با کیفیت خوب یک تیر است با چندین هدف.
هم به نام شما اعتبار میدهد، هم مشتریان جدید برایتان به ارمغان خواهد آورد و هم علاوه بر سوددهی در این دنیا در آخرت نیز سربلند خواهید بود.

اشتراک گذاری پست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + دوازده =