فرصت های رسانه و فضای مجازی

معرفی انواع هوش مصنوعی برای تولید محتوا، عکس، ویدئو و صدا

معرفی انواع هوش مصنوعی برای تولید محتوا، عکس، ویدئو و صدا را در این نوشته میخوانید. این سایت ها و سرویس ها به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به مهارت‌های تخصصی، متن‌های جذاب، تصاویر خلاقانه، ویدئوهای چشم‌گیر و صداهای خوب و کاربردی تولید کنید. تولید متن با هوش مصنوعی: Bard: هوش مصنوعی قدرتمند گوگل که می‌تواند متن‌های مختلف، از جمله داستان، شعر، مقاله، و پست‌های وبلاگ را به زبان‌های مختلف تولید کند. ChatGPT: هوش مصنوعی قدرتمند شرکت OpenAI که می‌تواند متن‌های مختلف را برای شما تولید کند. Jasper: هوش مصنوعی محبوب برای تولید متن‌های سئو شده و جذاب برای وب‌سایت‌ها، فضای مجازی و...

مزایای اینترنت از خرید آنلاین و اینترنت بانک تا دورکاری

مزایای اینترنت که گاهی آنها را فراموش می کنیم! انقدر که در بعضی موارد زندگی ما را ساده تر کرده و از آنها استفاده می کنیم، برای ما عادی شده و فقط با نبود آن متوجه اهمیت این ابزار در زندگی خود می شویم. دهه‌های اخیر، با پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات، اینترنت به یکی از بزرگ‌ترین اختراعات تاریخ بشر تبدیل شده است. اینترنت به عنوان یک شبکه جهانی ارتباطات، توانسته است زندگی ما را در همه‌ی جوانب تحت تأثیر قرار دهد. در این مقاله، به بررسی مزایای اینترنت و نقش آن در ساده‌تر کردن زندگی انسان‌ها پرداخته می‌شود. دسترسی...

تاثیرات و پیامدهای مثبت و منفی اینترنت در خانواده ها

تاثیرات و پیامدهای مثبت و منفی اینترنت در خانواده ها در عصر دیجیتال را باید شناخت و از این ابزار در جهت خوشبختی قدم برداشت. الف: اینترنت و گفتگوهای خانوادگی بدون شک از اوایل قرن بیستم با توسعه رسانه های جمعی میزان ارتباطات میان فردی کاهش یافته است در سازمانها، در اجتماعات فامیلی و در خانواده ها ، افراد کمتر گفتگو می کنند و یا اینکه تمایل به گفتگو در بین انسانها کم شده است. اینترنت و فضای مجازی نقش گفتگو را کمرنگ تر کرده است و زنگ خطرات جدی را برای ارتباطات انسانی به صدا درآورده است. امروزه هرکدام از اعضای خانواده وقتی از...

فرصت های مجازی

فرصت های مجازی سرمان درون گوشی ها فرو می رود و خیال می کنیم لذت می بریم و حس خوب داریم! از این بازی به آن بازی و از این پیج به پیج دیگر و کانال هم که الی ما شاء الله! خوشحالِ خوشحال! و اصلا نه فکرش را می کنیم و نه حسش را که چه بلایایی منتظر ما هستند و داریم دقیقا با خودمان چکار می کنیم. پیش خود فکر می کنیم که از دنیای بیرون راحت شدیم و الان خودمانیم با هم! یا حتی ممکن است فکر کنیم اینجا هر چقدر وقت صرف کنیم، انرژی جمع می کنیم برای آینده و...

قدرت جستجوگرها و شبکه های اجتماعی

قدرت جستجوگرها و شبکه های اجتماعی خیلی از وقت ها دید ما نسبت به ابزار هایی که از آن ها استفاده میکنیم؛ "یک سری ابزار ساده و کار راه بنداز است." به این صورت که از این ابزار استفاده میکنیم به نفع خودمان، در صورتی که شاه راه و شاه کلید اصلی در واقع در دست ما و در همین رسانه ها است. اگر ما قدرت تحلیل و قدرت تفکر در باره این رسانه ها را داشته باشیم نوع تعامل با این رسانه ها متفاوت خواهد بود. ممکن است فکر کنیم که به این رسانه ها مسلط هستیم اما در واقعیت اینطور نیست و قدرت...