کسب درآمد از فضای مجازی

کسب درآمد از فضای مجازی

ویدئو، عکس نوشته و پادکست های کسب درآمد از فضای مجازی
بیت کوین چیست

بیت کوین چیست و پشتوانه آن چیست؟

بیت کوین یا ارزهای دیجیتال در واقع پول هایی هستند که پشتوانه طلا ندارند. هر کشوری باید بر اساس مقدار طلایی که در آن کشور هست باید تولید پول و ارز داشته باشد. متاسفانه این قاعده بسیاری از کشور ها من جمله ایران رعایت نشد.   اما قانون کلی به این صورت است که همیشه پول ارزش و پشتوانه ملی داشته باشد و در عین حال در بحث تورم و سیاست های اقتصادی تاثیرگذار باشد. اما ارزهای دیجیتال آن پشتوانه را ندارند. وقتی شما یک بیت کوین در اینترنت خریداری میکنید درواقع یک امتیاز خریده اید. مانند امتیازهایی که در سایت های مختلف میبینید. با این تفاوت که...

استارتاپ، چالش و راهکار ها

استارتاپ، چالش و راهکار ها

استارتاپ، چالش و راهکار ها مجموعه ای از ۹ کلیپ آموزشی کاربردی است که رمز موفقیت استارتاپ را برای شما توضیح می دهد و بهدلایل شکست استارتاپ ها می پردازد. بازار عرضه همانطور که در دنیای حقیقی برای فروش خدمت و یا محصول خود مکانی را در نظر میگیریم که دسترسی مخاطبین آن خدمت یا محصول به آن در بالاترین حد خود باشد، برای کسب و کاری های نو در فضای مجازی نیز باید به این نکته توجه کنیم که سرمایه گذاری خود را در کجا و برای کدام دسته از مخاطبین انجام میدهیم و بازار عرضه برای ما کجاست؟   برخی فکر میکنند...

پنج نیاز ارتباط موثر

پنج نیاز ارتباط موثر

پنج نیاز ارتباط موثر موسی را مامور کرد که نزد فرعون رود و با او گفتگو کند شاید دست از گمراهی بردارد. موسی نگران بود، چگونه با فرعون ارتباط برقرار کند، آن هم ارتباط موثر ارتباط موثر ابزار و مقدماتی میخواهد که تامین آن موسی را نگران کرده است. درست است که تولید پیام و برقراری ارتباط و انتقال پیام در زمان موسی به ساده ترین شکل ممکن انجام میشد و در بالاترین حالت به گفتگوی رودر رو ختم میگشت اما موسی میدانست که چون ماهیت ارتباطات ماهیتی واحد و ثابت است ، فارق از پیچیدگی و یا سادگی ابزار و روشهای ارتباطی ، متاثر از...

یک ایده استارتاپی خوب

یک ایده استارتاپی خوب

یک ایده استارتاپی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ ایده هایی بپردازید تا به سود (شما نه!) مخاطبین شما باشد ... کلمه استارتاپ را این روزها زیاد میشنویم. استارتاپ به معنای کسب و کار نوپا یا شرکت نوپا است. در ذهن ما استارتاپ ها همیشه با تکنولوژی و حوزه فن آوری اطلاعات سروکار دارند. این مسئله به این خاطر است که در چند سال گذشته بیشتر استارت آپ ها مرتبط با این زمینه بوده اند. و باعث شده اند این نکته در تعریف استارتاپ هم وارد شود. اما هیچ الزامی وجود ندارد که استارتاپ حتما در حیطه تکنولوژی باشد.   یک ایده استارتاپی خوب هدف از هر کسب و کاری...

تاثیر عنوان در راه اندازی یک کسب وکار موفق

تاثیر عنوان در راه اندازی یک کسب وکار موفق

تاثیر عنوان در راه اندازی یک کسب وکار موفق به عنوان یک راز موفقیت کسب و کار شما باید مورد توجه قرار گیرد. این یادداشت مختصر و مفید به موضوع انتخاب نام مناسب برای کسب و کار شما می پردازد. تا بحال دقت کرده اید: نام بهترین موتور جستجو Search.com نیست، بلکه گوگل است. نام بهترین سایت فروش کتابBook.com نیست، بلکه آمازون است. نام یکی از بهترین سرویس دهنده ایمیل هم Mail.com نیست، یاهو است. نام بهترین برند تولید کننده کامپیوتر و سخت افزار هم Computer.com نیست، اپل است. انتخاب نام بحث انتخاب نام برای کسب و کار یک بحث بسیار ساده است و بیان چند نکته...

اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی

اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی

اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی و رسانه به شما کمک می کند تا با اصول تولید محتوا و اصول تبلیغ در فضای مجازی بیشتر آشنا شوید و حضور موثر تری در این فضا داشته باشید. اولین اصل در نویسندگی برای فضای مجازی پرهیز از اطاله کلام است. کوتاه بنویسید و مختصر مخاطب مطلب ساندویچی را بیشتر از برنج و خورشتی دوست دارد. دومین اصل برای نویسندگی موفق در فضای مجازی پرهیز از کلمات نامانوس است. همه فهم بنویسید. طوری بنویسید که همه اقشار مخاطب هدف شما دقیقاً بفهمند که شما چه منظوری داشتید. سومین اصل نویسندگی موفق عدم وجود غلط املایی است. قلت املاعی...

اهمیت انتخاب کلمات در سایت

اهمیت انتخاب کلمات در سایت محتوایی و یا پروژه تجاری

اهمیت انتخاب کلمات در سایت محتوایی و یا پروژه تجاری را برای تولید و فعالیت های حرفه ای در فضای آنلاین دست کم نگیرید. بهتری کلمات کلیدی را انتخاب کنید تا موفق شوید. اگر می خواهید یک سایت تجاری موفق یا حتی یک سایت محتوایی موفق داشته باشید به کلید واژه ها و کلمات خیلی دقت کنید. گاهی اوقات انتخاب یک کلمه به جای انتخاب مترادف آن روی فروش یا حتی روی اینکه مخاطب روی مطلب شما کلیک کند تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. اهمیت انتخاب کلمات در سایت آدم ها فکر می کنند که فقط باید در فضای رسانه و مجازی فقط باید محتوا منتشر...

کسب درآمد در فضای مجازی

کسب درآمد در فضای مجازی

کسب درآمد در فضای مجازی و تجارت حلال اینترنتی با رعایت موازین شرعی امکان پذیر است فقط لازم است که ما به دنبال کسب و کار مجازی حلال باشیم. احکام فضای مجازی دقیقا مطابق احکام فضای حقیقی است. درآمدی که از این فضا کسب می شود، مباحث اخلاقی، محرم و نامحرم و خیلی از این موارد و متاسفانه خیلی ها به سلامت این فضا توجهی ندارند به عوان مثال درآمد های سنگینی که خیلی ها حسب فروش فیلتر شکن بدست می آید رزق حرام است که وارد زندگی آدم ها می شود و این می تواند تاثیر زیادی در آینده فرزندان و انسان ها داشته...

اصول خرید اینترنتی

اصول خرید اینترنتی

اصول خرید اینترنتی جشنواره ها و تخفیف ها و اتقاقات به ظاهر جذاب فضای مجازی گاهی ما را میبرد به سمت مصرف گرایی. هر چه بیشتر و بیشتر مصرف کنیم حس بهتری داریم. مثلا محصولی که در بازار معمولی با ۵۰ هزار تومان میتوان آن را خرید، توسط یک سایت اینترنتی معروف با قیمت نود هزار تومان و بعد با تخفیف به قیمت ۶۰ هزار تومان ارائه میشود و بسیاری از افراد ترغیب به خرید آن میشوند.     گاهی بدون اینکه واقعا به آن نیاز داشته باشند و صرفا به دلیل اینکه تخفیف خوبی بر روی آن میگیرند. غافل از اینکه در این خرید حتی بیشتر...

منبع درآمد شبکه های اجتماعی

منبع درآمد شبکه های اجتماعی

منبع درآمد شبکه های اجتماعی تا بحال از خودمون پرسیدیم که، درآمد شبکه های اجتماعی و پیام رسان از کجاست؟! منبع درآمد شبکه های اجتماعی تا به حال برایتان سوال نشده است که ای همه امکانات جذاب در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی چطور رایگان در اختیار شما قرار گرفته است؟ هر چند وقت یکبار آپدیت ها و امکانات بهتر و به روز تری نیز به این برنامه ها اضافه میشوند و همه سریعا نسخه های جدیدتر را نصب میکنند. به راستی درآمد این شبکه ها که صدها و هزاران کارمند در حال مدیریت و کار بر روی آن هستند از کجا تامین میشود؟ در...

رمز برتری استارتاپ ها

رمز برتری استارتاپ ها نسبت به مشاغل دولتی

رمز برتری استارتاپ ها     از چالش های امروز ما این است که خیلی از مردم از کارهای دولتی که دراند و از ارجاعات دولتی احساس نارضایتی دارند و احساس می کنند ، حس میکنند کارشان راه نمیفتد| اما در مقابل از خدماتی که از استارتاپ ها همچون اسنپ و زودفود دریافت میکنند راضی هستند. وقتی که این مسئله را واکاوی میکنیم میبینیم که قدرت نیروی جوان تزریق شده در فضای استارتاپ ها. و در بسیاری از جایگاه های دولتی آدم هایی مشغول کار هستند که الزاما کارشان را دوست ندارند و همینطور در فضای کار های دولتی جوان گرایی هم اتفاق نیفتاده است. در حالی...

تفاوت شتاب دهنده و مرکز رشد چیست؟

تفاوت شتاب دهنده و مرکز رشد چیست؟

تفاوت شتاب دهنده و مرکز رشد چیست؟ شتاب دهنده ها و مراکز رشد چگونه از استارتاپ ها پشتیبانی می کنند؟ شتاب دهنده چیست؟ مرکز رشد چیست؟ برای دریافت پاسخ این سوالات این ممطلب را تا آخر مطالعه کنید. مرکز رشد فعالیت خود را بین ۱۲ تا ۲۴ ماه انجام می‌دهد ولی شتاب دهنده معمولا در بازه زمانی ۳ الی ۴ ماه انجام می‌شود. سرمایه گذاری مراکز رشد بدون در نظر گرفتن سهم انجام می شود زیرا از ابتدا سرمایه‌گذاری صورت نمی‌گیرد، اما سرمایه گذاری در شتاب دهنده ها به این صورت است که در ازای مالکیت درصدی از سهام استارتاپ، به آن سرمایه تزریق...