سواد رسانه ای

اصل اول تبلیغ در رسانه ها

اصل اول تبلیغ در رسانه ها چیست؟

تبلیغ رسانه ای دو رکن دارد،
از تخصص مهم تر اخلاص، اخلاص، اخلاص …

اگر محصول یا خدمتی دارید و بستر فضای مجازی را برای تبلیغات آن انتخاب کرده اید،
برای به ثمر نشستن و نتیجه دادن تبلیغات باید چند نکته را رعایت کنید.

نکته اول اینکه از کیفیت محصول و خدمت خود مطمئن باشید.
مشتری یا مخاطب شما نمیتواند محصول را از نزدیک ببیند بنابراین به تبلیغات و گفته های شما اعتماد میکند.
پاسخ این اعتماد ارائه کیفیت مطلوب است.

 

اصل اول تبلیغ در رسانه ها

نکته دوم این است که بدانیم برای چه قشری تبلیغ میکنیم و مخاطب هدف خود را بشناسیم.
در این صورت در هزینه های ما نیز بسیار صرفه جویی خواهد شد.

نکته سوم اینکه از متدهای به روز تبلیغات استفاده کنیم و درمورد تکنیک های جذب مخاطب تحقیق کنیم.

نکته چهارم و مهمترین نکته‌ای که هر فردی که در رسانه های تبلیغات انجام میدهد باید آن را رعایت کند شرط اخلاص است.
در فضای مجازی و تبلیغات اینترنتی حتی کوچکترین تناقض و دروغی میتواند پیامد های جبران ناپذیری برای کسب و کار و اعتبار شما داشته باشد.
تمامی نکات بالا بدون رعایت اصل آخر سودی نخواهند داشت.

لطفا اصول تبلیغ در فضای مجازی را جدی بگیرید.

خروج از نسخه موبایل