انتخاب محیط تبلیغ

انتخاب محیط تبلیغ

انتخاب محیط تبلیغ

انتخاب محیط تبلیغ درست و مطابق با توانمندی های ما می تواند ما را در تبلیغ در فضای مجازی موفق و پیروز کند. استفاده از فضای مجازی برای تاثیرگذاری در فضای مجازی نیازمند برنامه ریزی دقیق است.

محیط های مناسب تبلیغات در فضای مجازی بسیار مهم هستند.
اینکه ما دقیقا متوجه باشیم روی چه قسمتی از این فضا سرمایه گذاری کنیم؟
چه اتفاقی را رقم بزنیم؟ دنبال چی می گردیم؟

یک وقتی هست شما می گویید من میخوام تفکرات عمومی جامعه را نسبت به یک اتفاق مدیریت کنم
و همچنین اطلاعات آدم ها را افزایش بدهم.
در اینجا باید بستر ویکی ها را برای تبلیغ انتخاب کنید.
زمانی می خواهید به شکل رو در رو با مخاطب صحبت کنم
و مخاطب را به صورت رو در رو قرار دهم در این زمان شبکه های اجتماعی بستر خوبی هستند.

انتخاب محیط تبلیغ

کلی مطلب کابردی، جالب و زیبا را به راحتی و با آرامش کامل از پادکست صوتی زیر بشنوید و دریافت کنید.
برای شنیدن صوت زیر را پلی کنید.
 

 
زمانی که می خواهید یک بانک محتوا آماده کنید که آن بانک محتوا نیاز مخاطب من را برآورده کند.
و سالیان سال بازدید و مراجعه داشته باشد.
برای ایجاد یک بانک محتوای قوی باید به سراغ وب سایت و وبلاگ بروید.
بستر های مختلفی در فضای مجازی وجود دارد که باید بر طبق موضوع و علاقه مندی ها و توانایی های خود انتخاب کنید.

نظرات و تجربیات خود را در مورد مطالب این صفحه با دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.