توییتر مثل استادیوم می ماند

توییتر مثل استادیوم می ماند

توییتر مثل استادیوم می ماند

توییتر مثل استادیوم می ماند ،
خواسته یا ناخواسته باید هوادار یک نفر باشی و الا هیچی!
اگر با توئیتر آشنایی دارید حتما میدانید که جو و فضای آن با سایر شبکه ها اجتماعی متفاوت است.
تمامی شبکه های اجتماعی که میشناسیم یک وجه سرگرمی دارند
اما این وجه در شبکه توییتر کمرنگ تر از سایر شبکه هاست.
با مدت کمی حضور در این شبکه به راحتی متوجه میشویم که جمعیت آن به نسبت سایر شبکه ها مانند اینستاگرام بسیار کمتر است،
و البته قشرهای خاصی نیز در آن حضور دارند.

 

توییتر مثل استادیوم می ماند
توییتر مثل استادیوم می ماند

 

دو دستگی به معنای اختلاف در عقاید و تفکرات به راحتی قابل مشاهده است و نکته جال اینجاست که تنها هم در دو دسته خلاصه میشود.
حد میانی وجود ندارد!
و افراد در بدو ورود به توییتر کاملا میتوانند بر طبق مطالبی که میخوانند و محتوای منتشر شده این موضوع را تشخیص دهند.
آنچه که در توییتر مطرح میشود، منظور ما در اینجا حساب های کاربری معروف که خط مشی میدهند به دنبال کنندگانشان،
دغدغه های اجتماعی و موضوعات سیاسی است.
بر طبق این صحبت جنبه خبر رسانی و آگاهی بخشی در توییتر نسبت به سایر رسانه ها بسیار بیشتر است
و افراد با استفاده از این ابزار از باور ها و تفکرات خود در فضای مجازی دفاع میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.