مصرف گرایی توسط شبکه های اجتماعی

مصرف گرایی توسط شبکه های اجتماعی

مصرف گرایی توسط شبکه های اجتماعی

مصرف گرایی توسط شبکه های اجتماعی از عدم مدیریت مصرف رسانه ای برخی افراد ایجاد می شود.

مصرف گرایی یکی از اتفاقات تلخی است که شبکه های اجتماعی ایجاد می کنند،
فلان مارک، فلان مدل، فلان ساختار و همین آدمها را به سمتی می برد که متفاوت باشند.
البته متفاوت بودن به هر قیمتی.
لباس های آنچنانی استفاده کنند حتی لباس های پوشیده اما مارک فلان مدل فلان
این اتفاقات اصلا اتفاقات شیرینی نیست
زندگی ما را به سمت مصرف گرایی می برد
آقایی که کارمنده در یک خانواده مقید هزینه های معمولی زندگیش را به سختی تامین می کند
گرفتاری خانمش در مصرف گرایی را با تمام وجود احساس می کند.

مصرف گرایی توسط شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی می توانند انسان ها را سحر کنند.
خانمی که مدام به دنبال مد روز در شبکه های اجتماعی است و
هر روز با یک مدل جدید وارد بازار می شود
این خانم دچار یک مصرف گرایی مضمن شده است.

اگه به دنبال یک کلیپ پر محتوا، کابردی، جالب و زیبا در این موضوع هستید
لطفا با آرامش کامل و به راحتی ویدئو کلیپ مصرف گرایی را ببینید و دریافت کنید.
برای مشاهده، کلیپ زیر را پلی کنید و لذت ببرید.

 
نظرات و تجربیات خود را در مورد مطالب این صفحه با دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.