استارتاپ، چالش و راهکار ها

استارتاپ، چالش و راهکار ها

استارتاپ، چالش و راهکار ها مجموعه ای از ۹ کلیپ آموزشی کاربردی است که رمز موفقیت استارتاپ را برای شما توضیح می دهد و بهدلایل شکست استارتاپ ها می پردازد. بازار عرضه همانطور که در دنیای حقیقی برای فروش خدمت و یا محصول خود مکانی را در نظر میگیریم که دسترسی مخاطبین آن خدمت یا محصول به آن در بالاترین حد خود باشد، برای کسب و کاری های نو در فضای مجازی نیز باید به این نکته توجه کنیم که سرمایه گذاری خود را در کجا و برای کدام دسته از مخاطبین انجام میدهیم و بازار عرضه برای ما کجاست؟ برخی فکر میکنند...

تفاوت شتاب دهنده و مرکز رشد چیست؟

تفاوت شتاب دهنده و مرکز رشد چیست؟

تفاوت شتاب دهنده و مرکز رشد چیست؟ شتاب دهنده ها و مراکز رشد چگونه از استارتاپ ها پشتیبانی می کنند؟ شتاب دهنده چیست؟ مرکز رشد چیست؟ برای دریافت پاسخ این سوالات این ممطلب را تا آخر مطالعه کنید.مرکز رشد فعالیت خود را بین ۱۲ تا ۲۴ ماه انجام می‌دهد ولی شتاب دهنده معمولا در بازه زمانی ۳ الی ۴ ماه انجام می‌شود.سرمایه گذاری مراکز رشد بدون در نظر گرفتن سهم انجام می شود زیرا از ابتدا سرمایه‌گذاری صورت نمی‌گیرد، اما سرمایه گذاری در شتاب دهنده ها به این صورت است که در ازای مالکیت درصدی از سهام استارتاپ، به آن سرمایه تزریق...

رمز برتری استارتاپ ها

رمز برتری استارتاپ ها نسبت به مشاغل دولتی

رمز برتری استارتاپ ها  از چالش های امروز ما این است که خیلی از مردم از کارهای دولتی که دراند و از ارجاعات دولتی احساس نارضایتی دارند و احساس می کنند ، حس میکنند کارشان راه نمیفتد| اما در مقابل از خدماتی که از استارتاپ ها همچون اسنپ و زودفود دریافت میکنند راضی هستند. وقتی که این مسئله را واکاوی میکنیم میبینیم که قدرت نیروی جوان تزریق شده در فضای استارتاپ ها. و در بسیاری از جایگاه های دولتی آدم هایی مشغول کار هستند که الزاما کارشان را دوست ندارند و همینطور در فضای کار های دولتی جوان گرایی هم اتفاق نیفتاده است.در حالی...