ایده های استارتاپی

ایده های استارتاپی هنوز تمام نشده

ایده های استارتاپی هنوز تمام نشده خیلی از اوقات در فضای استارتاپ و دنیای استارتاپ ها فکر میکنیم که ایده ها تمام شدند و همه ایده ها استفاده شده اند. اما اینطور نیست. مدام اتفاق های جدید رخ میدهند و رویه های جدیدی آغاز میشوند و یک ساختاری که آدمها نیاز به سرویس های جدید دارند. ده سال پیش چه کسی فکر میکرد روزی فروش بنزین به صورت آنلاین شود؟یعنی شما در تلفن همراه خود درخواست بنزین ثبت کنید و چند دقیقه بعد به شما برسانند. اما چنین اتفاقی افتاد. و خیلی اتفاقات ساده و برطرف کننده نیاز که الان در جامعه ما...

اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی

اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی

اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی و رسانه به شما کمک می کند تا با اصول تولید محتوا و اصول تبلیغ در فضای مجازی بیشتر آشنا شوید و حضور موثر تری در این فضا داشته باشید.اولین اصل در نویسندگی برای فضای مجازی پرهیز از اطاله کلام است. کوتاه بنویسید و مختصر مخاطب مطلب ساندویچی را بیشتر از برنج و خورشتی دوست دارد.دومین اصل برای نویسندگی موفق در فضای مجازی پرهیز از کلمات نامانوس است. همه فهم بنویسید. طوری بنویسید که همه اقشار مخاطب هدف شما دقیقاً بفهمند که شما چه منظوری داشتید.سومین اصل نویسندگی موفق عدم وجود غلط املایی است. قلت املاعی...

تفاوت شتاب دهنده و مرکز رشد چیست؟

تفاوت شتاب دهنده و مرکز رشد چیست؟

تفاوت شتاب دهنده و مرکز رشد چیست؟ شتاب دهنده ها و مراکز رشد چگونه از استارتاپ ها پشتیبانی می کنند؟ شتاب دهنده چیست؟ مرکز رشد چیست؟ برای دریافت پاسخ این سوالات این ممطلب را تا آخر مطالعه کنید.مرکز رشد فعالیت خود را بین ۱۲ تا ۲۴ ماه انجام می‌دهد ولی شتاب دهنده معمولا در بازه زمانی ۳ الی ۴ ماه انجام می‌شود.سرمایه گذاری مراکز رشد بدون در نظر گرفتن سهم انجام می شود زیرا از ابتدا سرمایه‌گذاری صورت نمی‌گیرد، اما سرمایه گذاری در شتاب دهنده ها به این صورت است که در ازای مالکیت درصدی از سهام استارتاپ، به آن سرمایه تزریق...