تفاوت شتاب دهنده و مرکز رشد چیست؟

تفاوت شتاب دهنده و مرکز رشد چیست؟

تفاوت شتاب دهنده و مرکز رشد چیست؟ شتاب دهنده ها و مراکز رشد چگونه از استارتاپ ها پشتیبانی می کنند؟ شتاب دهنده چیست؟ مرکز رشد چیست؟ برای دریافت پاسخ این سوالات این ممطلب را تا آخر مطالعه کنید. مرکز رشد فعالیت خود را بین ۱۲ تا ۲۴ ماه انجام می‌دهد ولی شتاب دهنده معمولا در بازه زمانی ۳ الی ۴ ماه انجام می‌شود. سرمایه گذاری مراکز رشد بدون در نظر گرفتن سهم انجام می شود زیرا از ابتدا سرمایه‌گذاری صورت نمی‌گیرد، اما سرمایه گذاری در شتاب دهنده ها به این صورت است که در ازای مالکیت درصدی از سهام استارتاپ، به آن سرمایه تزریق...

اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی

اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی

اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی و رسانه به شما کمک می کند تا با اصول تولید محتوا و اصول تبلیغ در فضای مجازی بیشتر آشنا شوید و حضور موثر تری در این فضا داشته باشید. اولین اصل در نویسندگی برای فضای مجازی پرهیز از اطاله کلام است. کوتاه بنویسید و مختصر مخاطب مطلب ساندویچی را بیشتر از برنج و خورشتی دوست دارد. دومین اصل برای نویسندگی موفق در فضای مجازی پرهیز از کلمات نامانوس است. همه فهم بنویسید. طوری بنویسید که همه اقشار مخاطب هدف شما دقیقاً بفهمند که شما چه منظوری داشتید. سومین اصل نویسندگی موفق عدم وجود غلط املایی است. قلت املاعی...

اهمیت و ارزش کار گروهی در فضای مجازی

اهمیت و ارزش کار گروهی در فضای مجازی

اهمیت و ارزش کار گروهی در فضای مجازی مجموعه ای از ۲ کلیپ آموزشی است که با مشاهده آن می توانید به راحتی کار گروهی خود را آغاز کنید. آموختن کار گروهی برای کسانی که قصد ورود به بستر رسانه را دارند بسیار راه گشاست. اگر ما بخواهیم یک کار گروهی حرفه ای و دقیق را تحویل بدهیم نکته حائز اهمیت این است که آن کادر و گروه و افرادی را که می خواهیم روی ساختار خودمان بیاوریم و یک کار گروهی را تشکیل دهیم این آدم ها باید همسو  و هم جهت باشند و کاری باشند. ممکن است شما مدت زیادی را برای...