پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
شبکه های اجتماعی یا انفرادی

شبکه های اجتماعی یا انفرادی

شبکه های اجتماعی یا انفرادی را از کسانی که با تمام افراد خانواده خود و بستگان قطع ارتباط کرده اند بهتر می توان تشخیص داد. این افراد چه چیزی را از دست داده اند و چه چیزی را بدست آورده اند. مهمان های زمان گذشته و مهمان های الان را باهم مقایسه کنید. در گذشته همه کنار هم بودند و باهم معاشرت می کردند. اما الان چی؟ ماها درگیر فضاهای غلط رسانه ای شدیم. فضاهای غلط، فضاهای اشتباه رسانه ای. ما در هر مکانی از رسانه ها استفاده می کنیم و مدیریت مصرف دیگر برای ما مطرح نیست. هر مکانی که کوچکتری فرصت را بدست آوریم...

منبع مطالب رسانه ها چیست

منبع مطالب رسانه ها چیست

منبع مطالب رسانه ها چیست ؟ تا بحال فکر کردیم که، سند و منشاء خیلی از پیام های بی سند تلگرامی و اینستاگرامی و ... کجاست؟! چند بار برایمان پیش آمده که مطلبی را در شبکه های اجتماعی یا شبکه های پیام رسان بخوانیم و هیجانزده شویم یا ناراحت و یا تعجب کنیم؛ برای دیگران تعریفش کنیم و درباره اش صحبت کنیم، نقدش کنیم یا شروع به تعریف و تمجید از آن کنیم. اما کمی صبر کنید! چیزی در این میان کم است! منبع مطالب رسانه ها چیست هگام استفاده از فضای مجازی چه دلیلی برای قبول کردن مطالبی هست که در فضای مجازی میخوانیم یا میبینیم. سندی آیا...

مفهوم اصطلاحی سواد رسانه

مفهوم اصطلاحی سواد رسانه

مفهوم اصطلاحی سواد رسانه در توضیح مفهوم اصطلاحی سواد رسانه باید گفت: سواد رسانه مجموعه‌ای از چشم‌انداز‌هاست، که ما به‌طور فعالانه، برای قرار گرفتن در معرض رسانه، از آنها بهره‌برداری می‌کنیم؛ تا معنای پیام‌هایی را که با آنها مواجه می شویم، تفسیر کنیم. ما چشم‌اندازهای خود را با استفاده از ساختارهای دانش خود می‌سازیم. برای ساختن ساختارهای دانش، به ابزار و مواد اولیه نیاز داریم. ابزار، مهارت های ما در حوزه ی فضای مجازی ،سواد رسانه‌اى و ماده ی اولیه اطلاعات به دست آمده از محتواى پیام‌ها و دنیای رسانه اى است. استفاده ی فعالانه از رسانه‌ها بدان معنی است که ما از پیام‌ها آگاهیم و به‌طور...

اهمیت حریم خصوصی

اهمیت حریم خصوصی | زوج خوشبخت و فالوور دزد

اهمیت حریم خصوصی همیشه وقتی صحبت از حریم خصوصی می شود برخی از افراد هستند که میگویند؛ انقدر سختش نکیند، انقدر روحیه مردم را کسل نکنید، انقدر درگیر چیزهای پیش پا افتاده شان نکنید. اما یکی از مصادیق جالب قصه داستانی است که چند وقت پیش اتفاق افتاد. یک زوج جوان که لحظات مختلف زندگیشان را به شکل لایو برای دیگران به اشتراک میگذاشتند. و از جانب فالوور های خود لایک و نظر دریافت میکردند. یک دزد به طور اتفاقی با پیج این زوج آشنا میشود و این دو نفر را فالوو میکند.     خیلی ساده وقتی که یک شب که این خانم و آقا برای گردش به...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها