افکار و آینده ما در رسانه ها

افکار و آینده ما در رسانه ها

افکار و آینده ما در رسانه ها

افکار و آینده ما در رسانه ها وابسته به محتوایی است که به تماشا مینشینیم
و همین مطالب و پست های به ظاهر بی اهمیت مجازی که بی هدف آنها را نگاه میکنیم.

نگاه ها افکار ما را می‌سازند و افکار، آینده ما را …

افکار و آینده ما در رسانه ها
افکار و آینده ما در رسانه ها

خیلی از افراد هنگامی که در اینترت و شبکه های اجتماعی هستند،
هدفی جز سرگرمی و کمی دوری از فضای کاری ندارند.

هنگامی که مطالب و پست های مختلف را تماشا میکنند،
بی هدف صفحه را اسکرول میکنند و به هر چیزی نیم نگاهی دارند.
وسواسی که شبکه های اجتماعی ایجاد میکنند و ذهن را طوری فریب میدهند,
که مدام فکر میکند که اگر پستی را رد کند چیز مهمی را از دست داده است.
در این میان مطالبی هم وجود دارند که دانستن آنها نه تنها فایده ای ندارد بلکه سراسر آسیب است.
مطالب نامناسب و غیراخلاقی که بدون اینکه بدانیم روی ذهن ما تاثیر میگذارند.
مواردی که فکر میکنیم اهمیت خاصی ندارند و افکار ما برخلاف آنهاست و هر اتفاقی هم که بیفتد بر باور خود باقی میمانیم.

اما غافل از اینکه کم کم و ذره ذره این افکار در ناخودآگاه ما نفوذ میکنند و در تصمیمات آینده و ذهنیت ما تاثیر خواهند داشت.
شیوه ی رسانه ها برای تغییر عقاید افراد همین است که آنها را کنجکاو به دیدن مطالب جدید و جذاب کنند
و پیام خود را به شکل مستتر در آنها به مخاطب برسانند.

کنترل جریان فکری در فضای مجازی به راحتی اتفاق می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.