تغییر پوشاک در فضای مجازی
تغییر پوشاک در فضای مجازی به همراه تغییر مد و لباس و سبک زندگی و گرفتن قدرت اختیار و تفکر انسان ها صورت می گیرد. اسیب های فضای مجازی در کمین مصرف کنندگان قرار دارد.
در فضای مجازی کانال ها و شبکه های زیادی هستند که بحث پوشاک را مورد توجه قرار دادند.
حالا چه در بحث ارائه یک سری پوشاک جدید، مدهای جدید، فشن های جدید باشد و چه بحث فروش آن محصولات باشد.
سبک پوشش یکی از مدل های سبک زندگی ما است.
مدل زندگی کردن من در مورد پوشش و نوع پوشاک مورد استفاده من چگونه است؟
فوق العاده باید مراقب باشیم ابزار های رسانه ای در نوع پوشاک و پوشش ما تاثیر گذار نباشد.
پوشاک ما را تغییر ندهند.
تغییر پوشاک در فضای مجازی
کلی مطلب کابردی، جالب و زیبا را به راحتی و با آرامش کامل از پادکست صوتی زیر بشنوید و دریافت کنید.
برای شنیدن صوت زیر را پلی کنید.
اگر ابزار های مختلف رسانه ای بتوانند سبک پوشاک یک جامعه ای را تغییر بدهند
که در جامعه ما این اتفاق رخ داده است و نوع مد و لباس جامعه توسط رسانه ها تعیین می شود.
در این شرایط تفکر و اختیار انسان ها گرفته می شود.
پس انتخاب من در این فضا چه می شود
رسانه دارد من را جذب خود می کند.
اگر ما جذب فضای ایجاد شده در رسانه ها شویم یک اتفاق غلط رخ داده است
و اینجاست که باید بیشتر مراقب باشیم.
نظرات و تجربیات خود را در مورد مطالب این صفحه با دیگران به اشتراک بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید